31 december 2011

2011 was...

Een jaar vol gebeurtenissen, zowel hoogtepunten als dieptepunten. Ik kan het jaar wel gaan samenvatten, maar waarom zou ik het zelf doen als het al gedaan is? Ook dit jaar heeft Lange Frans namelijk een mooi jaaroverzicht voor ons gemaakt!

In 2011 kwam er ook weer een stortvloed aan nieuwe muziek uit waar we allemaal van konden genieten... En genoten heb ik zeker! Ik heb daarom drie eigen eindejaarslijstjes gemaakt met de top 5 meest beluisterde artiesten van 2011, de top 5 beste albums van 2011 en de top 10 meest beluisterde tracks van 2011! Dat is weer eens wat anders dan die Top 2000 die elk jaar hetzelfde is.

Top 5 meest beluisterde artiesten van 2011: 
1. Lil Wayne
2. JoJo
4. Dev
5. Feminnem

Top 5 beste albums van 2011:
1. Lil Wayne - Tha Carter IV
2. DJ Khaled - We The Best Forever
3. Dev - The Night The Sun Came Up
4. RB Djan - De Onderbaas
5. Kelly Rowland - Here I Am

Top 10 meest beluisterde tracks van 2011:
1. Lil Wayne - Megaman
2. JoJo – Disaster
3. Jim – Feel Your Love
4. Jennifer Lopez & Pitbull – On The Floor
5. Avril Lavigne – Wish You Were Here
6. Feminnem – Sve Što Ti Nisam Znala Dati
7. Molly Sandén – Spread A Little Light
8. Kelly Clarkson – Hello
9. Future Presidents – One Way Ticket Home
10. Hansen Tomas – Ik Doe Het (Niet)

Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten