10 oktober 2014

Albumshine: De Eerste Date

Terwijl X-Factor winnaar Haris slechts twee singles heeft uitgebracht, zijn de jongens van B-Brave ware idolen geworden. Zo doen de singles het goed in de charts, zijn ze regelmatig trending op Twitter en staan fans al uren voor de deur bij concerten. Met zo'n grote buzz is de release van het debuutalbum De Eerste Date een logische stap.

En als ik de plaat al helemaal te gek vind, wil ik niet weten hoe de vrouwelijke tienerfans het album ontvangen. Voor een liefhebber van ijzersterke Nederlandstalige R&B-muziek zoals ik is De Eerste Date echt een verademing. De plaat staat namelijk vol bangers, maar prachtige ballads als Doolhof, Alleen Alleen en Ik Laat Je Los zorgen voor een perfecte mix.

Misschien gewaagd om te zeggen, maar De Eerste Date is het tofste Nederlandstalige album dat ik de afgelopen jaren heb gehoord. Nu is het afwachten wat (het team rondom) Cassius, Dioni, Jai, Kaj en Samuel verder van plan zijn als de hype rondom deze plaat voorbij is... Maar eerst nog volop genieten van deze heerlijke release!

Tracklist:
1. Waddup (featuring Cho)
2. Up
3. Hallo
4. Bij Mij
5. Ik Vergeet Je 
6. Als Je Van Mij Bent 
7. Doolhof
8. Bad
9. Alleen Alleen
10. Ik Laat Je Los
11. Vanavond Is Van Jou
12. Love

Het album De Eerste Date staat op Spotify waar deze gratis te beluisteren is. Ook is deze verkrijgbaar via iTunes en Bol.com, waar je deze kan kopen om B-Brave te supporten. Hoe meer support en waardering, des te meer voldoening zal de artiest halen uit het feit dat deze muziek maakt en er langer mee door wil gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten