9 september 2014

Maak kennis met: Victoria Duffield

Featurings aangaan met collega-artiesten zijn altijd een goede manier om de fanbase te vergroten. De kans is namelijk groot dat de fans van de ander jou eveneens zullen volgen na een gezamenlijke track. Zo ontdekte ik als liefhebber van Cody Simpson dat hij een toffe track had gemaakt met Victoria Duffield, een jongedame die bekendheid geniet door haar deelname aan de Canadese talentenjacht The Next Star. 
Door dit gezamenlijke nummer, getiteld They Don't Know About Us, heb ik het album van deze Canadese zangeres ook maar gelijk een slinger gegeven... En daar heb ik zeker geen spijt van! Duffields laatste plaat Accelerate staat namelijk vol catchy popsongs en het stemgeluid van de 19-jarige klinkt daarbij heel prettig. Of de roodharige Victoria Duffield daadwerkelijk zal doorbreken en een groot publiek zal bereiken durf ik niet te zeggen, maar ik weet in ieder geval wel dat ik deze jongedame en haar toffe muziek blijf volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten