29 januari 2013

Albumshine: Believe Acoustic

In mijn jaaroverzicht konden jullie al zien dat het album Believe van Justin Bieber in mijn opinie één van de beste albums van 2012 was. Vooral de melodielijnen en te gekke beats vielen in de smaak. De zang van de jonge popster vond ik alleen nog steeds niet fijn om te horen.

Daarom is het extra stoer van JB om een akoestische versie van Believe uit te brengen. Met alleen een gitaar of piano wordt zang nog belangrijker... En Bieber stelt niet teleur. Sommige liedjes zijn zelfs nog schitterender dan de originele versies. Ook zijn er drie nieuwe tracks te horen op de plaat, waaronder Nothing Like Us. Dit nummer schreef hij voor zijn ex Selena Gomez.

Op dit album laat Justin Bieber eigenlijk voor het eerst horen dat hij een goede zanger is. Ik ben niet zo naïef om te denken dat er in de studio geen valse noten zijn recht getrokken, maar dat hij live ook goed kan zingen bewijst hij hieronder.

Tracklist:
1. Boyfriend
2. As Long As You Love Me
3. Beauty and a Beat
4. She Don’t Like the Lights
5. Take You
6. Be Alright
7. All Around the World
8. Fall (Live)
9. Yellow Raincoat
10. I Would 
11. Nothing Like Us (bonus track)

Het album Believe Acoustic staat op Spotify waar deze gratis te beluisteren is. Ook is deze verkrijgbaar via iTunes, waar je deze kan kopen om Justin Bieber te supporten. Hoe meer support en waardering, des te meer voldoening zal de artiest halen uit het feit dat deze muziek maakt en er langer mee door wil gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten