31 maart 2012

Beter goed gecoverd, dan slecht bedacht

Jullie weten inmiddels wel dat ik me op YouTube onwijs kan vermaken door het bekijken van covers gezongen door onbekende talenten. En het zou oneerlijk zijn als ik hier in mijn eentje van zou genieten.Vanaf vandaag ga ik aan het eind van elke maand dus een YouTube cover met jullie delen in de rubriek Beter goed gecoverd! Het gaat dan om de cover die mij deze maand het meest heeft geraakt, die ik het meest heb beluisterd of waarvan ik gewoon vind dat jullie deze moeten zien! Voor de aftrap heb ik een cover van een heel zomers nummer, wat heel toepasselijk is bij dit mooie weer. Geniet ervan!

Artiest: Kait Weston
Titel: Stereo Love
Origineel van: Edward Maya & Vika Jigulina
Te downloaden via: iTunes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten