15 februari 2014

Interview met: Ruben Hehanussa

Daar waar ik voorheen, als onderdeel van de NLtracks-redactie, zelf artiesten interviewde voor de camera werd ik onlangs zelf geïnterviewd. Terwijl ik in afwachting was van Megan Nicoles optreden in de Melkweg werd ik aangesproken door Ruben Hehanussa. Deze jongeman is erg actief op YouTube en was bezig met een sfeerverslag van het concert.

Naast een interview met de hoofdrolspeler van de avond, die helaas vroegtijdig het concert moest staken wegens ziekte, wilde Hehanussa een aantal 'YouTubers' voor de camera spreken. Zelf ben ik natuurlijk ook bezig op YouTube waar ik mijn eigen muziek upload en daarmee aardig wat views genereer. Om die reden ben ik dus (vanaf 03:53) te vinden in zijn sfeerverslag van het concert. Bekijk zijn video hieronder voor interviews met diverse 'YouTubers' en uiteraard beelden van Megan Nicole voordat ze het podium verliet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten