30 juni 2012

Beter goed gecoverd: What Makes You Beautiful

YouTube barst tegenwoordig van de zangers, zangeressen en groeperingen die nummers van bekende artiesten coveren om zo meer aandacht te krijgen. Veel video's die je zult aantreffen zijn slecht, de kwaliteit is verschrikkelijk of zangtechnisch is het niet om over naar huis te schrijven. Toch zul je ook genoeg pareltjes vinden. Elke maand probeer ik in de rubriek Beter goed gecoverd... aandacht te schenken aan zo'n pareltje. Het pareltje van deze maand heb ik eigenlijk zelf opgezocht. Het origineel is wel leuk, maar ik ben niet zo erg fan van de artiesten die het vertolken. Inmiddels heb ik door dat je alleen de titel van het nummer hoeft op te zoeken en zodoende genoeg covers vindt op YouTube. Van alle covers die ik vond van het nummer was dit toch wel eentje die ik echt vaker heb afgespeeld.

Artiest: J Rice & Shanna Crooks
Origineel van: One Direction
Te downloaden via: iTunes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten