De fanbase van de 19-jarige zanger, die zichzelf Beliebers noemen, tilde het woord 'succes' de afgelopen weken echter naar een nieuw level. Alle tien #MusicMondays-tracks (Heartbreaker, All That Matters, Hold Tight, Recovery, Bad Day, All Bad, PYD, Roller Coaster, Change Me en Confident) werden namelijk trending topic op Twitter én stonden op de maandag van release op #1 in iTunes. We kunnen dus wel stellen dat het concept van Bieber en zijn team een gigantische powermove is gebleken!
9 december 2013
Powermove: #MusicMondays
Fans zijn de sleutel tot succes en sommige artiesten mogen zich in de handen wrijven vanwege hun enorme fanbase. Justin Bieber is hier uiteraard één van. Toen hij tien weken geleden begon met #MusicMondays, een concept waarbij de zanger elke maandag een nieuw nummer uitbrengt, kon je dus al zien aankomen dat dit een succes zou worden.
De fanbase van de 19-jarige zanger, die zichzelf Beliebers noemen, tilde het woord 'succes' de afgelopen weken echter naar een nieuw level. Alle tien #MusicMondays-tracks (Heartbreaker, All That Matters, Hold Tight, Recovery, Bad Day, All Bad, PYD, Roller Coaster, Change Me en Confident) werden namelijk trending topic op Twitter én stonden op de maandag van release op #1 in iTunes. We kunnen dus wel stellen dat het concept van Bieber en zijn team een gigantische powermove is gebleken!
De fanbase van de 19-jarige zanger, die zichzelf Beliebers noemen, tilde het woord 'succes' de afgelopen weken echter naar een nieuw level. Alle tien #MusicMondays-tracks (Heartbreaker, All That Matters, Hold Tight, Recovery, Bad Day, All Bad, PYD, Roller Coaster, Change Me en Confident) werden namelijk trending topic op Twitter én stonden op de maandag van release op #1 in iTunes. We kunnen dus wel stellen dat het concept van Bieber en zijn team een gigantische powermove is gebleken!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten